האקדמייה הירוקה 2

הצורך

לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק. לורם איפסום דולור סיט אמט, לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.

ה DNA המזוהה

האקדמיה מביאה רוח חדשה ששמה דגש על החיבור בין עולמות החדשנות בקיימות והטכנולוגיה המתפתחת לבין עולם המסורת, העולם שמחבר באופן טבעי לאדמה ולטבע.

התוצאה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

יצאנו לדרך עם עיצוב הסמליל (לוגו).

3 אלמנטים מרכיבים אותו: האות G, טיפת מים, וסמל האינסוף. החיבור בין 3 יצר G גדולה, חדשה.

עיצוב השפה הויזואלית של המותג נעצב על ידי עיצוב של צורות מובילות, אייקונים ופלטה צבעוניות. באמצעות יצירת שפה ויזואלית מובהקת לעסק אפשר להעביר את הערכים אותם  העסק מקדם.

Previous
Next

שלב עיצוב הלוגו הוא השלב הראשון של התהליך.

המטרה העיקרית בעיצוב הלוגו היה לחבר בין עולמות החדשנות והטכנולוי=גיה לבין עולם המסורת, עולם החיבור לאדמה ולטבע

Previous
Next
Previous
Next