איילת יהודה | אסטרטגיה קריאטיבית, מיתוג ופיתוח עיסקי

איילת יהודה
אסטרטגיה קריאטיבית, מיתוג ופיתוח עיסקי

מרפאת ארווין

מרפאה מומחית לטיפול בחולי פסוריאזיס

הצורך

מיתוג מחודש והקמת אתר למרפאה של ד"ר ארווין – מומחה לטיפול במחלת הפסוריאזיס באמצעות שיטה חדשה והוליסטית

התוצאה

מיתוג ואתר שמייצגים מומחיות מקצועית ושיטה חדשנית, שנותנת תקווה לחולים רבים.

עיצוב לוגו (סמליל)

כל מטופל נשאל בתחילת תהליך הטיפול 9 שאלות, כל שאלה עומדת בפני עצמה ורק על בסיס מארג התשובות יחד מתחיל להבנות תהליך הטיפול וההבראה של הפציינט.

השאלות מסודרות למבנה ריבועי של 3 * 3, מבנה שהפך להיות הבסיס ללוגו ולתהליך המיתוג.

עיצוב כרטיס ביקור

עיצוב פולדר ועלוני תדמית

עיצוב אתר