איילת יהודה | אסטרטגיה קריאטיבית, מיתוג ופיתוח עיסקי

איילת יהודה
אסטרטגיה קריאטיבית, מיתוג ופיתוח עיסקי

הצורך

מיתוג והקמת אתר לאקדמיה הירוקה – עסק חדש בתחום הקורסים לקיימות ויזמי פרוייקטים של קיימות.

ה- DNA

האקדמיה מביאה רוח חדשה ששמה דגש על חיבור בין עולמות החדשנות והטכנולוגיה לקיימות, אדמה וטבע.

התוצאה

אתר שפונה לקהל מגוון, מייצר אמינות, משכנע ומעודד רישום לקורסים.

עיצוב הלוגו (סמליל)

3 אלמנטים מרכיבים את הלוגו: 

  • האות G (green)
  • טיפת מים
  • סמל האינסוף
Previous
Next

עיצוב חומרים שיווקיים 

Previous
Next

עיצוב והקמת האתר

האתגר: יצירת אמינות גבוהה ומוניטין לאקדמיה. 

האמצעי: מתן בולטות למרצים בעלי שם עולמי, המצלות בוגרים ויצירת שיתופי פעולה רלוונטיים.  

התוצאה: אתר שמשדר מקצועיות וניסיון רב ובכך מייצר אמינות, משמר ומעצים את המוניטין העסקי. 

Previous
Next