איילת יהודה | אסטרטגיה קריאטיבית, מיתוג ופיתוח עיסקי

איילת יהודה
אסטרטגיה קריאטיבית, מיתוג ופיתוח עיסקי

קרן יד יעקב

עמותה לחינוך יהודי מחבר

הצורך

מיתוג, עיצוב חומרים שיווקים והקמת אתר לעמותה שמטרתה לחבר בין יהודים מזרמים שונים.

התוצאה

מיתוג ואתר שמייצרים רצון להתחבר לעמותה ולקחת חלק בפעילויות שלה.

שלב ראשון – יצירת הלוגו (סמליל)

המוטיב המרכזי של הלוגו הוא סמל מגן דוד, סמל שמזוהה עם היהדות.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

בחירת פלטה צבעונית

דגש רב הושם על בחירת הצבעים ללוגו – שמטרתם היתה להעביר תחושה הרמונית ועדיין להיות מבודלים ועם קשת רחבה של צבעים וגוונים.

עיצוב ניירת משרדית וחומרי תדמית

שקופית קודמת
שקופית הבאה

עיצוב והקמת האתר

האתגר: מתן דגש על יצירת אוירה צעירה, מכבדת ונעימה, תוך חיבור הגולשים לפעילות העמותה.

האמצעים: שימוש בצבעוניות של הלוגו לקטגוריות השונות של התכנים, הצגת מגוון הפעילויות והשירותים של העמותה, הוספת סטריפ אודות העמותה כמניפסט שמצביע על הערכים בה היא דוגלת.

התוצאה: אתר שמשדר נועם, כבוד ותחושה של מקום בו ניתן ללמוד ולהתפתח.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

עיצוב ספר מותג

ספר מותג הינו מסמך שמאגד בתוכו את הכללים לשמירה על שפה עיצובית אחידה בין כל הגורמים שאחראים על מיתוג החברה.

מה כולל הספר?

  • הרעיונות והמסרים העיקריים שמנחים את המותג
  • חזון, יעדים ומטרות

ואת מרכיבי העיצוב השונים:

  • פלטה צבעונית
  • צורות גרפיות מובהקות בשימוש בשפה הויזואלית
  • גופנים (פונטים) בשימוש המותג