איילת יהודה | אסטרטגיה קריאטיבית, מיתוג ופיתוח עיסקי

איילת יהודה
אסטרטגיה קריאטיבית, מיתוג ופיתוח עיסקי

קרן יד יעקב

עמותה לחינוך יהודי מחבר

הצורך

מיתוג, עיצוב חומרים שיווקים והקמת אתר לעמותה שמטרתה לחבר בין יהודים מזרמים שונים.

ה- DNA

׳חיבורים׳ הוא הערך העליון של העמותה, על בסיסו היא נוסדה.

התוצאה

מיתוג ואתר שמייצרים רצון להתחבר לעמותה ולקחת חלק בפעילויות שלה.

שלב ראשון – יצירת הלוגו (סמליל)

המוטיב המרכזי של הלוגו הוא סמל מגן דוד, סמל שמזוהה עם היהדות.

Previous
Next

בחירת פלטה צבעונית

דגש רב הושם על בחירת הצבעים ללוגו – שמטרתם היתה להעביר תחושה הרמונית ועדיין להיות מבודלים ועם קשת רחבה של צבעים וגוונים.

עיצוב ניירת משרדית וחומרי תדמית

Previous
Next

עיצוב והקמת האתר

האתגר: מתן דגש על יצירת אוירה צעירה, מכבדת ונעימה, תוך חיבור הגולשים לפעילות העמותה.

האמצעים: שימוש בצבעוניות של הלוגו לקטגוריות השונות של התכנים, הצגת מגוון הפעילויות והשירותים של העמותה, הוספת סטריפ אודות העמותה כמניפסט שמצביע על הערכים בה היא דוגלת.

התוצאה: אתר שמשדר נועם, כבוד ותחושה של מקום בו ניתן ללמוד ולהתפתח.

Previous
Next

עיצוב ספר מותג

ספר מותג הינו מסמך שמאגד בתוכו את הכללים לשמירה על שפה עיצובית אחידה בין כל הגורמים שאחראים על מיתוג החברה.

מה כולל הספר?

  • הרעיונות והמסרים העיקריים שמנחים את המותג
  • חזון, יעדים ומטרות

ואת מרכיבי העיצוב השונים:

  • פלטה צבעונית
  • צורות גרפיות מובהקות בשימוש בשפה הויזואלית
  • גופנים (פונטים) בשימוש המותג